GRATIS VERZENDING VANAF € 69

365 DAGEN RETOURBELEID

VERZAMEL PUNTEN IN DE KLANTENCLUB

SNELLE LEVERING MET BUDBEE

Producten
Overige
Inloggen

ALLES VOOR PASEN

/Covid-19 Informatie

Informatie over leveringen & het Covid-19

Huidige status: WE VERSTUREN NOG STEEDS ♥

Op deze pagina zullen we u op de hoogte houden van alle bezorging gerelateerde vragen als gevolg van de huidige ontwikkelingen met betrekking tot de verspreiding van Covid-19.

Op dit moment is het voor ons belangrijker dan ooit om ervoor te zorgen dat u, onze klant, zich veilig voelt om bij ons te bestellen en van elke stap op de hoogte bent. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als uw vraag hier niet wordt beantwoord.

Blijf veilig en zorg voor elkaar,

Nordic Nest



Zal ik mijn bestelling ontvangen?

Ons magazijn draait op volle toeren en we versturen pakketten via onze vaste transportpartners. Houd er aub. rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden.

We hebben tot nu toe enige feedback ontvangen van onze verzendpartner DHL met betrekking tot bepaalde bestemmingen. Informatie over andere landen wordt aan deze pagina toegevoegd zodra we deze informatie ontvangen: 

 

  • Nederland:Op dit moment zijn er slechts kleinere gevolgen voor de levering naar Nederland. Servicepunten zijn actief, tenzij de individuele winkel heeft besloten te sluiten.

    Leveringen met Budbee:

     Voor zover nu bekend zullen er geen vertragingen opspelen ivm het virus en zijn tot nader order goederenstromen gewoon mogelijk.

  • Belgie:

    Ons magazijn draait op volle toeren en we versturen pakketten via onze vaste transportpartners. Houd er aub. rekening mee dat er vertragingen kunnen optreden.

Hoe kan ik contact opnemen met Nordic Nest?

Voor vragen over een specifieke order neem graag contact op met onze klantenservice: info@nordicnest.nl of per telefoon: 020 890 88 82, Maandag - vrijdag: 8:00 - 16.00 (CET).

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling volgen met het trackingnummer in uw leveringsbevestiging die wordt verzonden nadat het pakket is verzonden vanuit ons magazijn.



Het artikel dat ik bestellen wil, heeft geen bevestigde leverdatum. Wat betekent dit?

Wegens leveringsbeperkingen in bepaalde landen, die door de huidige uitbraak van het coronavirus veroorzaakt worden, kunnen we momenteel voor sommige artikelen in ons assortiment helaas geen exacte leverdatum bevestigen. Deze informatie is op onze productpagina's duidelijk gemarkeerd.

De artikelen kunnen nog steeds gekocht worden. Zodra we een bevestigde leverdatum hebben, nemen we via e-mail contact op en verstrekken we deze informatie.

Hoe kan ik iets retourneren als de servicepunten in mijn land gesloten zijn?

Vanwege de verspreiding van het coronavirus hebben veel landen nieuwe beperkingen en regels opgelegd. We begrijpen dat het moeilijk kan zijn om iets retour te sturen via uw vaste servicepunt.

Vooral tijdens deze periode begrijpen we dat flexibiliteit belangrijk is. Bij Nordic Nest bieden we altijd een retourbeleid van 365 dagen. Dit betekent dat u veel meer tijd heeft dan de reguliere twee weken. Mocht u hierover nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Word lid van onze klantenclub en ontvang nieuwsbrieven, unieke aanbiedingen en bonussen op alle aankopen. Alle nieuwe leden krijgen 500 bonuspunten!

Nordic Nest AB (EU-BTW-Nummer: SE556628159701) Stämpelvägen 3, SE-394 70 Kalmar, ZWEDEN email: info@nordicnest.nl tel. 020 890 88 82
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB