GRATIS VERZENDING VANAF € 69

365 DAGEN RETOURBELEID

VERZAMEL PUNTEN IN DE KLANTENCLUB

SNELLE LEVERING MET BUDBEE

Producten
Overige
Inloggen

ALLES VOOR PASEN

/Retouren en reclamaties

Retourneren & Reclameren

Hieronder vindt u alle gegevens die van toepassing zijn op het annuleren, herroepen of retourneren van een bestelling.

Een bestelling annuleren

Heeft u een bestelling geplaatst, maar wilt u deze alsnog annuleren? Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice door ons telefoonnummer te bellen. Wanneer het pakket nog niet verzonden is kunnen we uw bestelling doorgaans eenvoudig annuleren of wijzigen.

Een bestelling herroepen

Is uw bestelling reeds verzonden en/of bent u niet tevreden over de geleverde producten, dan kunt u de overeenkomst herroepen. Nordic Nest AB voldoet aan de EU-richtlijn voor E-commerce. Dit betekent dat u de mogelijkheid heeft om uw overeenkomst binnen 365 kalenderdagen en zonder opgaaf van redenen te ontbinden.

Tijdens de herroepingstermijn dient u zorgvuldig om te gaan met zowel het product als de verpakking. Dit betekent dat u het product alleen mag uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te beoordelen of u het product wel of niet wilt houden.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, registreert u uw retourzending via onze website of neemt u contact op met onze klantenservice.

De mededeling dat u gebruik wilt maken van het recht om uw bestelling te herroepen, dient plaats te vinden voordat de herroepingsstermijn (365 kalenderdagen) verstreken is.

Als u ons een e-mail of brief stuurt, dan kunt u hiervoor het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. 

- Post: Nordic Nest AB, Stämpelvägen 3, SE-394 70 Kalmar, Sweden; of

- E-mail: info@nordicnest.nl

- Portaal voor retourzendingen: Klik hier

Een bestelling retourneren

Als u een bestelling wilt retourneren, dient u deze binnen 14 kalenderdagen - gerekend vanaf de dag dat u de annulering aan ons heeft gemeld of het annuleringstermijn van 365 kalenderdagen is verstreken - naar ons terug te sturen (let op: Nordic Nest is gevestigd in Zweden!). U kunt de retourzending regelen via ons retourportaal op onze website. De retourkosten van €10 worden verrekend bij de terugbetaling, die binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending plaatsvindt (Deze optie geldt niet voor grote goederen). We zullen u per e-mail op de hoogte stellen zodra de retourzending is afgehandeld. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.


Natuurlijk staat het u vrij om uw eigen verzendmethode te selecteren. De retourkosten kunnen variëren, afhankelijk van het gewicht en de door u gekozen verzendoptie, ergens tussen €10 en €45. Voor gedetailleerde informatie over deze kosten kunt u de tarieven van verschillende transportbedrijven raadplegen, zoals PostNL, DHL en UPS.

Om eventuele beschadigingen tijdens het vervoer te voorkomen verzoeken we u de geretourneerde producten zorgvuldig te verpakken in - bij voorkeur de originele of vergelijkbare verpakking - en het pakket aan de buitenkant te markeren met het woord ‘retour’. Wij vragen u om het ordernummer in het pakket te doen, zodat wij de retour goed kunnen afhandelen.

Het retouradres is:
Nordic Nest AB
Stämpelvägen 3
SE-394 70 Kalmar
SWEDEN

De gemiddelde retourtermijn bedraagt ca. 2-4 weken. Om de voortgang van de levering te kunnen blijven volgen, adviseren wij u gebruik te maken van een verzendservice met track-and-trace mogelijkheid.

Grote goederen retourneren

Als grote goederen (zoals meubels of bestellingen boven de 50 kg) moeten worden geretourneerd, gaat dit met Dachser. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice helpt u met het retourlabel en het ophalen van de goederen bij u thuis. De retourkosten voor grote goederen zijn €150.

Een product ruilen (dit geldt niet voor grotere goederen)

Wanneer u een item wilt ruilen verzoeken wij u een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Het item dat niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u naar ons retourneren zoals hierboven beschreven. Als u een nieuwe bestelling plaatst, hoeft u uiteraard de retourkosten niet te betalen. Geef aub altijd het nieuwe ordernummer door aan onze klantenservice.

Een bestelling reclameren

Is het pakket of product tijdens het transport beschadigd of kwijt geraakt? Heeft u een defect of foutief product ontvangen? Of heeft u andere vragen, klachten of problemen met uw bestelling of levering? Dan verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te laten weten door een dossier aan te maken via ons portaal of door contact op te nemen met onze klantenservice. Let op: Om uw vraag/klacht in behandeling te nemen, vragen we u doorgaans een foto en beschrijving van het defect of de beschadiging aan te versturen.

 

Problemen met uw bestelling of aflevering

Is het pakket of product tijdens het transport beschadigd of kwijt geraakt? Heeft u een defect of foutief product ontvangen? Of heeft u andere vragen, klachten of problemen met uw bestelling of levering? Dan verzoeken wij u ons dit zo snel mogelijk te laten weten door een dossier aan te maken via ons portaal of door contact op te nemen met onze klantenservice. Let op: Om uw vraag/klacht in behandeling te nemen, vragen we u doorgaans een foto en beschrijving van het defect of de beschadiging aan te versturen.

Wanneer een pakket met duidelijke schade wordt geleverd en de producten beschadigd zijn of producten, bent u verplicht direct een klacht in te dienen bij het transportbedrijf en de levering te weigeren. We verzoeken u ook vriendelijk om een dossier aan te maken in ons portaal of contact op te nemen met onze klantenservice (via claims@nordicnest.nl), zodat Nordic Nest gebruik kan maken van haar recht om dergelijke claims in te dienen bij het transportbedrijf. NB. Wanneer de levering beschadigd is geraakt of verloren is gegaan tijdens het transport naar de klant, is Nordic Nest verantwoordelijk. Is de zending beschadigd geraakt of verloren gegaan tijdens het retourneren, dan is dit uw eigen verantwoordelijkheid.

Eventuele verborgen schade dient - bij voorkeur onmiddellijk maar uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek - gemeld te worden via of het portaal of via info@nordicnest.nl. Zij informeren u vervolgens hoe met de klacht om te gaan.

 

Garantie

Op alle producten van Nordic Nest is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van kan verwachten. Sommige leveranciers van Nordic Nest bieden tevens fabrieksgarantie op hun producten. Voor meer informatie over de fabrieksgarantie van een specifiek product kunt u contact opnemen met deklantenservice. NB. De fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument; deze doet dus niks af aan de wettelijke garantie.

Vragen over het retourbeleid? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestelling annuleren

Als er iets mis is gegaan, kun je je bestelling eenvoudig annuleren op mijn pagina's. Je kunt je bestelling annuleren totdat deze is opgehaald in ons magazijn, dan wordt je bestelling geleverd en kun je deze in plaats daarvan retourneren. Je kunt natuurlijk ook contact met ons opnemen en dan helpen we je met je annulering.

Word lid van onze klantenclub en ontvang nieuwsbrieven, unieke aanbiedingen en bonussen op alle aankopen. Alle nieuwe leden krijgen 500 bonuspunten!

Nordic Nest AB (EU-BTW-Nummer: SE556628159701) Stämpelvägen 3, SE-394 70 Kalmar, ZWEDEN email: info@nordicnest.nl tel. 020 890 88 82
© 2003 - 2024 Copyright Nordic Nest AB